No jasně, žádnej problém přece. Košile, oblek, kravata, boty naleštěný, vizitky na křídě a web v cajku. Pokud chcete uspět, máme pro vás pár tipů ohledně prezentace na internetu.
Oblečení, deodorant a tak, to si jistě pořešíte sami. S webem to ale může být komplikovanější. Pojďme se tedy podívat, co je dobré udělat, pokud chcete, aby váš web byl úspěšný a pomohl vám více a lépe prodávat.
První dojem rozhoduje
Návštěvník webových stránek získává první dojem z vašeho webu během úvodních 30 vteřin, které stráví na vašich stránkách. To je velice krátká doba. Jednou z prvních věcí, které návštěvník vnímá, je celkový vzhled vašich stránek. Jako vhodnější se jeví volit střídmý vzhled stránek.
Text by měl být strukturovaný a dobře čitelný. Pište raději krátké věty. Vyhněte se nicneříkajícím výrazům a slovním spojením. Pokud jde o obrázky a ostatní grafické elementy, i zde platí, že čím méně, tím lépe. Dávejte na web obrázky, pokud vhodně doplňují text, ne proto, že se vám osobně daný obrázek líbí.
Důležité je také všechny informace, textové i grafické, na webové stránce vhodně uspořádat. Návštěvník se pak bude na stránkách snadno orientovat a najde tam, co hledá. Pak je pravděpodobné, že na stránkách stráví delší dobu než zmíněných 30 vteřin.
Zvolte vhodnou šablonu pro vaše stránky
Základem pro dobře vypadající web na eStránkách je vhodně zvolená šablona vzhledu. Některé šablony jsou zdarma, mnohem větší výběr šablon je pak v placených verzích eStránek. Je také možné, že neplatící zákazník si přikoupí (přes SMS) zvlášť šablonu vzhledu ve svém Ovládacím centru (Nastavení → Vzhled → Galerie designů → Placené).
Jaký vzhled můžeme doporučit? V první řadě bude záležet na tom, jaký web chcete provozovat:
Pokud budete chtít dělat skutečný byznys, tak asi využijete některou ze 290 šablon, které jsou připraveny pro firemní stránky. Například styl Byznys nabízí celkem 12 různých variant vzhledů, které se liší barevností a obrázkem v záhlaví:
Nebo můžete zvolit jakýkoliv jiný styl, který barevností vyhovuje například vašemu logu nebo firemním barvám. Stejně jako šaty dělají člověka, tak i web bude člověk, který není povrchní, posuzovat podle zevnějšku … řečeno slovy klasika.
P.S. Schválně, o jakého klasika se jedná? ;-)