Jdi na obsah Jdi na menu

Jak na reklamu na internetu

untitled-design-132.png

Na on-line reklamu nepotřebujete drahé agentury. Začněte sami hned teď

„Dělat byznys bez marketingu je jako mrkat na krásnou ženu v absolutní tmě. Vy víte, co děláte, ale nikdo jiný to neví,” napsal kdysi Steuart Henderson Britt. Ve on-line marketingu to platí dodnes. Začněte s reklamou na internetu, než vás předběhne konkurence. 

Máte geniální produkt, krásný e-shop nebo službu, za kterou vám urvou ruce. Jenže je vám to k ničemu. 

Pokud o sobě nedáte lidem vědět. 

Proto jsme pro vás sepsali přehled možností reklamy na internetu.

Zvládnete to sami? A za kolik? 

Všechny popsané způsoby reklamy nastavíte sami. Začněte s malými částkami a testujte. Až zjistíte, co zabírá, rozpočet postupně navyšujte. U vyšších investic už ale konzultujte s odborníky, protože chyby jsou dražší.

Sociální sítě

Univerzální Facebook, lifestylový Instagram a rostoucí profesní LinkedIn. Na těchto sítích vás čeká největší reklamní potenciál.

Sociální sítě však upozaďují organické šíření obsahu. Nezbývá než si propagaci zaplatit. Možností je spoustu od klasických propagovaných postů přes videa a stories po reklamu na Facebook Messengeru. Reklamu na sociálních sítích přesné zacílíte na základě věku, zájmů nebo bydliště uživatelů. 

Náš tip
Na Facebooku používejte Business manager. Nastavíte reklamu přesněji než s tlačítkem Boost Post. 


PPC

U PPC (pay per click) platíte jen za kliknutí na svou reklamu. Ta se zobrazuje ve formě výsledků ve vyhledávačích, bannerů na Facebooku nebo v bannerech na souvisejících webech. V České republice jsou nejpoužívanější tyto PPC systémy:

●    Google Ads, 
●    Sklik od Seznamu,
●    PPC na Facebooku.

Tyto firmy chtějí úspěch vašich kampaní, takže se snaží vzdělávat. Například v Google Ads se zdokonalíte v bezplatné akademii Googlu. Pro správné nastavení PPC kampaně se neobejdete bez analýzy klíčových slov.

Neodkládejte to a začněte!

Největší výhodou on-line reklamy je:

●    přesné zacílení, 
●    okamžitá reakce na vývoj
●    a vyhodnocování. K tomu využijte bezplatné Google Analytics. 

Proto nic nečekejte a pusťte se do reklamy na internetu. Bude vás bavit a přinese nové zákazníky. 

Příště vám podrobněji ukážeme, jak si reklamní kampaně na Facebooku.