Pomůžeme vám získat více návštěvníků!
Máte webovky z eStránky.cz vyladěné do posledního detailu? Zveřejňujete aktuality na blogu? Tak proč na vaše stránky nezabrousí tolik uživatelů, kolik byste potřebovali? Vaše stránky by se měly dostat mezi lidi. Nemusíte hned utrácet horentní sumy za reklamy. Jděte na to od lesa a založte si účty na sociálních sítích.
Sociální média slouží jako prodloužená ruka obsahu webových stránek. Nečekejte od nich, že budou prodejním kanálem, ale že dostanou k lidem informace. Proto nezáleží na tom, zda jste B2B, nebo B2C firma. Ale je důležité, na kterých sociálních sítích se vaše cílová skupina vyskytuje.
Na jakých sociálních médiích nesmíte chybět?
Začněte na tom největším – Facebooku. Založte si účet se stejným názvem jako vaše stránky, nebo firma. Místo profilového obrázku nahrajte logo a vyplňte informace ideálně formou poutavého příběhu. Připravte si pár příspěvků na zdi, než začnete zvát uživatele na svůj nový profil. Stejné pravidlo se hodí pro každé sociální médium. Pokud je možné vaše produkty a služby zachytit na fotografiích, vrhněte se také na Instagram. Tato platforma velmi rychle roste co do počtu uživatelů, tak firemních účtů.
Nebojíte se vzít do ruky kameru? Založte si kanál na YouTube. Na LinkedIn můžete nejen prezentovat svou firmu, ale i sehnat partnery nebo zaměstnance. Twitter vás zásobí krátkými aktualitami ze světa. Účet na něm mají novináři, kteří hledají redakční tipy. Co když jim padne do oka zrovna váš tweet? Pinterest se skládá z obrazových návodů, receptů a inspirací. Lifestyle produkty by tu rozhodně měly mít zastoupení.
Příště se dozvíte, jak tvořit příspěvky na sociálních sítích a podle čeho řídit jejich načasování. Mohou se vám hodit také tipy na plánovací aplikace. Sledujte náš blog a žádná novinka vám neunikne.